вторник, 23 Юли 2019 17:33 ч.

Аз, Клиентът: Пет причини да не пазарувам в SOpharmacy

(въпреки че много ми се иска)
16.01.2018   |   13:30
Прочетена: 4041   |
Коментари: 0
Аз, Клиентът: Пет причини да не пазарувам в SOpharmacy

Когато харесваме някого или нещо, сме склонни на неприличен брой компромиси, за да го задържим. В моята история със SOpharmacy се случи нещо подобно. Бях като омагьосана, когато марката отвори аптеки в Пловдив преди година. Всичко, за което бях мечтала, се материализира пред мен - изобилие от марки, атрактивни промоции, безплатни индивидуални консултации, лъскави щандове, изчистен дизайн, приветливи фармацевти. Съвсем резонно ги провъзгласих за една от любимите си вериги и не пропусках случай да ги посетя. Много скоро обаче разочарованията започнаха.  

Първото, което ме жегна, беше пробутан крем. Разглеждах околоочни продукти, харесах един, взех го и махнах капачето, за да усетя аромата му. В същия момент към мен се втурна девойка и строго обясни, че щом съм отворила крема, трябва да го купя. Запитах се защо тогава не предложат тестери, така че клиентите да се уверят в качествата на продуктите, преди да ги купят, или поне да напишат някъде, че отварянето на кремовете е забранено. А и не е ли редно артикулите да са запечатани?! Така и не получих отговор. Но тъй като не ми се влизаше в спорове, а и продуктът ми хареса, реших да го купя, без да издребнявам. Остана ми обаче неприятното усещане, че съм купила нещо насила. Винаги съм смятала, че добрата покупка те кара да се чувстваш късметлия, а сега беше обратното - сякаш ме бяха излъгали.

За втори път се случи, когато реших да се възползвам от предложението за лоялни клиенти и да разменя точките си, на брой около 3600, за продукт от каталога на аптеката. Оказа се, че срещу моите 360 лева, похарчени в дрогерията (на всеки изхарчен лев печелиш по 10 точки), мога да си взема опаковка витамини. А аз си представях как ще грабна най-малко комплект маркова козметика! Няма да скрия, че останах разочарована, но преглътнах героично и продължих напред.

Третия път бях на върха на щастието, защото попаднах на промоция - крем, струващ 37 лева, се предлагаше за 27. „Е, сега вече съм на печалба!”, казах си и побързах да грабна трофея. Каква беше изненадата ми, когато в други 2 вериги го видях на редовна цена 19.90. Оказа се, че вместо да се снабдя с евтин продукт, съм броила за него 7 лева отгоре. „И това ако е промоция, здраве му кажи!”, ядосах се мислено, но и това преживях. В крайна сметка - да съм гледала. Вече ще следя цените изкъсо и няма да допусна да ме подведат, утешавах се и си обещавах в бъдеще да съм по-внимателна.

Но и това не помогна, защото понякога, колкото и да внимаваш, не можеш да предвидиш откъде ще дойде следващият удар. А той беше неочакван. Харесах си крем от интернет страницата на SOpharmacy. Влязох в аптеката с твърдото убеждение, че това е моят продукт и ще се сдобия с него на всяка цена. Консултантката обаче имаше други планове. Обясни, че кремът не е за мен, а за по-възрастни дами. Предложи ми друг вариант, а аз, поласкана, че все още ме смятат за млада, склоних да го пробвам. След като се прибрах и се намазах с него обаче, получих обрив.  

Но и това не ме притесни, защото бях наясно, че SOpharmacy е лоялна компания, която няма да ощети когото и да е от своите клиенти. Още на следващия ден отидох в аптеката и попитах дали мога да заменя неподходящия продукт с друг. Предложих, ако е по-скъп, да доплатя колкото е необходимо. И онемях, когато ми обясниха, че това не е възможно. Този път ми дойде в повече.  

Затова реших да се оплача. Потърсих в сайта номера на някой голям шеф, за да натопя служителите му. В секцията „Контакти” обаче не открих нито едно име или телефон. Мъдреше се единствено типов формуляр, наречен „Връзка с нас”, в който имах възможност да оставя съобщение до фирмата. И въпреки че отсреща ме гледаше празна бланка, а не живо същество, се насилих да си представя, че някой иска да чуе мнението и препоръките ми и да разбере от какво съм се разочаровала. Но връзката се оказа еднопосочна. Трети месец никой не отговаря на отчаяния ми клиентски вопъл за внимание.

Жалко, SOpharmacy, бяхте любимата ми аптека. А още по-жалко, че аз не успях да стана любимият ви клиент.


Топ новини
Читател: Скочих в локва заради неправилно паркирани коли
18.01.2018   |
18:15   |
8277
Коментари: 0
Пловдивчанин се оплака в редакцията на в. „Марица“, че му се е наложило да скочи в локва заради неправилно парклирали коли. Случката се разиграла в четвъртък...